Sügav kummardus Air Balticule

03Jun09

Parim marketing on see, kui suvaline koll võtab kätte ja kiidab su firmast. Ma polegi siin veel kirjutanud, kuidas ma kodust koju lendan/ saan. See viga saab nüüd parandatud.

Kunagi ammustel ammustel aegadel kasutasin ma Tallinn Barcelona marsuudil sellise odavlennu teenuseid nagu Easyjet. Kahjuks osutus see firma peagi liiga kalliks ning ka ümberistumised olid ebainimlikult pikad.Huvitav kus liinid nad üldse veel odavlennu firma on?!

Kuna rahakott oli tollal õhuke, siis järgmisena hakkasin ma kasutama Ryanairi teenuseid. Seega Riia-Frankfurt/Milan/Stockholm/London- Barcelona. Ryanairi pluss oli see, et kui kõvasti kombineerida, siis on täitsa võimalik lennata kuskil 80€ eelarvega. Samas on peaaegu surmkindel, et vähemalt üks öö tuleb kuskil lennujaamas veeta. Lisaks tuleb arvestada, et kuidagi peab Riiast Tallinn/Tartu saama ning Ryanair kipub saabuma sellistel aegadel, kui bussid enam ei sõida. Samuti on vaja saada Gironast Barcelonasse, mis on omakorda 10€ ots.

Järgmisena ilmus orbiidile Estonian Air oma otselennuga Tallinnast. Tase! Ainuke jama, et nad lendavad ainult märtsist oktoobrini ning piletid kipuvad kallid olema. Aegajalt teevad (väga harva) teevad nad ka odavamaid pakkumisi, kuid need jäävad siiski 200 € piiresse.

Ja siis ma avastasin enda jaoks Air Balticu. Äge on see, et Air Balticul on Barcelona – Riga – Tallinn ots odavam kui Barcelona – Riga. Vähemalt mina olen oma viimase aja piletid kõik nii saanud. Toimub küll ümberistumine Riias, kuid see on ainult tund aega (lähed rahulikult ühelt lennukilt teisele) mõlemal suunal. Lisaks Tallinn Riia otsal antakse tasuta tomati mahla. Ja hinna poolest on nad kah meeldivad. Natuke kallimad kui Ryanair, kuid see-eest saad Tallinnasse ning ei peagi kuskil pärapõrgu lennujaamas konutama. Kui pikemalt ette planeerida, siis leiab piletid 170€, natuke kiirustades ostes 220€ ja kõige kallimad jäävad alla 290€.

Lisaboonus Airbalticule on see, et nende lennukis saab 7,5 € eest laenutada 7 tollise ekraaniga masina, millel on peal uuemad filmid, seriaalid, mängud. Praegu on küll filmide valik tiba kesine, aga küllalt nad ennast parandavad. 3,5 tundi lennata on igavesti nõme ja igav, mistõttu on see masin vähemalt minu poolt vägagi teretulnud.

Ja kirsiks tordile…Riiast hakkavad lennukid ka Tartu lendama! Ja ajad klapivad Barcelona lendude omadega! Varsti toovad nad mu täitsa ukselt uksele.  Igatahes Air Baltic on minu jaoks kindel võitja. Kõige odavam ei ole, aga ajab oma asja ilusti ära.



No Responses Yet to “Sügav kummardus Air Balticule”

  1. Leave a Comment

Leave a comment