09May09

Üleeile sai jälle lohetamas käidud. See tähendab, et nüüdseks olen käinud vees 3 korda. Kohaks oli seegi kord Castelldefels, kuid täpsem asukoht oli natuke teine. Eelmised korrad käisin ma kohaliku jahtklubi juures lohetamas ning tundus et seal olid kõik maru profid ja mitte eriti abivalmid. Seetõttu valisin seekord koha, mida kutsutakse Bunkeriks. Kui kunagi paremini sõitma hakkan, siis peaks selle liikmeks astuma. Bunker on maja otse rannas, mille omanik on üks lohetaja, kes üürib seda kohta lohetajatele. Õigemini saab seal oma varustust hoida, suruõhuga lohet pumbata, dushi all käia, varustust pesta, kui tuult ei ole siis basseini ääres molutada jne. Ja selle bunkeri ümbruses on igavene tohu lohetajaid. Algajaid, edasijõudnuid jne. Kõik maru sõbralikud. Ise aitasin kah paari tüüpi, kellel olid lohed ranna lähedal vette kukkunud. Jama on selles, et kui lohe kukub ranna lähedal vette, siis kipuvad lained tema peale murduma ning seetõttu on sigaraske teda üksinda uuesti õhku saada. Aga nüüd minu sõidu kohta. Tuult oli umbes 15 sõlme ja laine üsna väike. Loheks oli 13m Ozone. Päris suur vahe on ikka suurel ja väiksel lohel. 9 meetrisega tundub palju kergem veest välja saamine. Igatahes natuke hakkab juba looma. Püsti ma juba saan, aga seda ainult kuskil 10 meetriks. Jama on selles, et ma ei saa lohet korralikult vedama. Alguses saan nagu minema, aga siis vajub laud natuke vee alla ja lohe ei jõua enam vedada. Ise ma näen kahte võimalust. Kas ma pidurdan mingi nipiga liiga palju (laua juhtimisega on kah probleeme) või siis seisan ma laual liiga sirgelt ja liiga põhja peal. A muidu oli täitsa äge. Sulistasin vees kuskil tund aega ning siis otsustasin selleks korraks lõpetada (teades kogemustest, et väsinud peaga kipun ma sportides lolle vigu tegema).  Kokkuvõtvalt ma arvan, et kuskil 2 korda veel ja siis ma hakkan juba pikemaid sõite nautima (ja pikemaid jalutuskäike arvestades, et vastutuult ei oska ma sõita). Ahjaa…ja minu kõrval sõitis üks Barca mängija, kes nautis kah vaba päeva ja lohetamist :P



No Responses Yet to “…”

  1. Leave a Comment

Leave a comment